Przystąpienie do Rady
Serdecznie zapraszamy do udziału w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Chemicznego, zwanej dalej Radą. Najważniejsze zadania Rady, określone w Deklaracji Założycielskiej oraz Regulaminie Działania Rady to:
- pozyskiwanie wiedzy od przedsiębiorców na temat potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych, niezbędnych na rynku pracy w sektorze chemicznym;
- upowszechnianie informacji na temat potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych w sektorze chemicznym;
- działania na rzecz rozwoju kompetencji w sektorze chemicznym;
- inicjowanie współpracy przedsiębiorców z uczelniami oraz innymi podmiotami edukacyjnymi podmiotami, w celu zintegrowania edukacji i pracodawców;
- formułowanie rekomendacji w zakresie dostosowania kadr gospodarki do aktualnych potrzeb przedsiębiorców w sektorze chemicznym.
Kandydatów na członków Rady spełniających kryteria wymienione w Regulaminie Działania Rady mogą proponować członkowie Rady oraz organizacje interesariuszy działających na rzecz sektora chemicznego. Kryteria i sposób powoływania członków Rady można znaleźć w Regulaminie Działania Rady.
Poniżej zamieszczone są (do pobrania) dokumenty dla osób zainteresowanych udziałem w Radzie w tym:
- Deklaracja Założycielska,
- Regulamin Działania Rady,
- Deklaracja Współpracy,
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych.